tirsdag 18. august 2009

Stå på, Stein Erik!

Så uttaler Stein Erik Hagen seg igjen.

Og nok en gang er det finansminister Kristin Halvorsen som får passet sitt påskrevet.

- Hun vet ikke hva hun snakker om, stakkar, sier Hagen i et intervju med TV 2.

Hagen sier han er forundret over at finansministeren går til personangrep mot han, kaller heller for stakkarslig og ja ... han sier vel egentlig at hun er litt dum.

Selv synes jeg Hagen er tøff som tar denne debatten offentlig. Jeg synes han er tøff som tør å si hva han mener. Jeg synes han er tøff som bare gir blanke og flytter fra hele greien.

Men er det Hagen som er grådig? Eller Halvorsen som er dum?

Jeg er usikker.

Blogglisten

3 kommentarer:

  1. ....jeg tror det er begge deler jeg.
    Hans

    SvarSlett
  2. Jeg sier som Joe Lee and the Jumpers: Boo fuckin hoo!

    http://www.youtube.com/watch?v=CRTRPzLKRd8

    SvarSlett
  3. Vi bor i kongeriket Norge....ikke sant....

    SvarSlett